30.12.06

Løb for livet?


Efter jeg nu ikke har røget i over en måned er det også lykkedes mig at komme igang med at løbe igen. Med vanlig sans for lommefilosofi har det fået mig til at drage nogle paralleller til intet mindre end livet. Jeg mener man starter i det små, som hurtigt bliver til mange skridt efterhånden som kondien tillader det. Selvom man ikke behøves andet end sin førlighed for at løbe, så er det en god investering i fremtiden med noget godt udstyr. Alligevel tænker jeg først og fremmest på selve processen. Når jeg løber går det først som en leg, så melder den første "mur" sig hvor jeg ikke rigtigt kan overskue resten af den planlagte rute, herefter bevæger jeg mig næsten umærkeligt over i en tilstand som har en tranceagtig karakter, hvor det som egentligt er hårdt også opleves berusende på en sund måde som man bliver helt afhængig af efterhånden, endelig når jeg endnu en "mur" efterhånden som kræfterne ebber ud tæt på mål, hvilket der maschocistisk nok også er en tilfredsstillelse ved at udfordre. Og på forunderlig vis giver det mig efter behørig restituering mod, lyst og endnu flere kræfter til næste omgang af livet rundt om Emdrup sø. Husk endelig at stræk ud ind imellem ellers kan man sættes gevaldigt tilbage laaang tid, skader som mit liv har været alt for rig på. Tid til at tage bedre vare på mig selv her i det nye år. Planlægge spændende, overkommelige men også udfordrende ruter. Uanset hvad skal intet afholde mig fra at løbe videre mod nye mål, selvom det værker i et par lidt rustne ben og et par nikotingule lunger af og til.

1 kommentar:

Tina Petersen sagde ...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818

Den korteste vej mellem to mennesker er et smil!