6.1.07

Amar Strand alias Amager Strandpark alias Rivieraen.





I dag var vi ude at lufte ørerne igen. Også denne gang havde vi retning mod "lortøen", nærmere bestemt Amar Strand som jeg ikke havde set siden dens forvandling. Jeg syntes godt nok den er blevet fin! På billederne kan man sanne sig indtryk af de kunstige bredde og laguner man har lavet. Jeg syntes det er skønt og det gør da København og ikke mindst Amar endnu mere atraktiv. Selv har jeg boet en del år af mit liv på øen som både rummer gammelt slum (Holmbladsgade kvarteret), "nyt" betonslum (Urbanplanen) og så det nydelige Eberts Villahaver, hvor jeg er så priviligeret at være vokset op med hus og have. Jeg elsker stadig villahavernes ro og duft efter regn, så forunderligt tæt på byens larm.

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Jeg var slet ikke klar over at der fandtes SÅ mange vinterbadere...
;o)

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

HI HI. Nææh hellere ikke mig. Kusine Lene er iøvrigt ivrig vinterbader, ved blot ikke hvor hun går hen nu Helgoland er nedlagt?

Benny sagde ...

Hun tar til Grønland...har jeg set på hendes nye hjemmeside.
Hun havde godt nok tøj på på billedet - - - altså ikke badetøj!

Den korteste vej mellem to mennesker er et smil!